Audyt SEO dla Twojej strony

Dokładna analiza strony internetowej jest kluczem do osiągnięcia wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Budowanie linków to jedno, ale bez dokładnej optymalizacji strony ciężko jest uzyskać dobre pozycje w wynikach organicznych.

Wyobraź sobie, że dzięki audytowi SEO otrzymujesz niezbędne informacje umożliwiające poprawę pozycji Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki temu odwiedza ją więcej klientów, co przekłada się na wyższą sprzedaż. Czy taka perspektywa brzmi interesująco?

audyt seo

Kiedy należy przeprowadzić audyt SEO?

Zastanawiasz się, czy to jest odpowiedni czas na audyt swojej strony? Nie ważne, czy prowadzisz sklep internetowy, czy prostą stronę usługową. Jeśli Twoja strona nie osiąga określonych efektów, to jest to znak, że trzeba podjąć określone działania optymalizacyjne. Jest kilka czynników, po których w głowach wielu osób włącza się czerwona lampka. Do najpopularniejszych należą:

spadek pozycji w wyszukiwarce

Spadek pozycji

Zauważyłeś, że od jakiegoś czasu Twoja strona spada w wyszukiwarce Google, podczas gdy Twoja konkurencja pnie się coraz wyżej? Możliwe, że to wina złej optymalizacji niedostosowanej do najnowszej aktualizacji i wytycznych.

długie wczytywanie strony

Długie wczytywanie

Masz dość długiego wczytywania się strony? Skoro Ciebie to denerwuje, to pomyśl o tym, jak muszą na to reagować Twoi klienci! Dzięki skutecznemu audytowi dowiesz się, jak poprawić szybkość strony i tym samym zwiększyć wygodę przeglądania.

zła optymalizacja

Zła optymalizacja

Byłeś już klientem agencji SEO lub korzystałeś z usług specjalisty ds. pozycjonowania i nie jesteś zadowolony z ich dotychczasowych działań? Czas najwyższy zrobić solidny audyt i wyciągnąć z Twojej strony tyle ile się da!

Efekt optymalizacji strony

efekt po zrobieniu audytu seo

Twoja strona internetowa może mieć genialne treści i świetne produkty. Jednak bez dobrej optymalizacji nie ma szans uzyskać dobrych wyników w wyszukiwarce Google przy konkurencyjnych frazach. Na załączonym obrazku widać statystyki strony, która pomimo ciekawych treści na blogu była źle zoptymalizowana i generowała nikłą ilość odwiedzin.

Po przeprowadzeniu kompleksowego audytu i wdrożeniu zmian strona zaczęła notować coraz większy ruch. Po dwóch miesiącach generowała już 3 razy więcej odwiedzin! To efekt dobrze przeprowadzonej optymalizacji treści i struktury strony.

Co zawiera audyt SEO?

Audyt SEO polega na dokładnej analizie strony pod kątem wyszukiwarek internetowych i wskazaniu obszarów wymagających optymalizacji. Budowanie linków przychodzących jest istotne z punktu widzenia SEO, jednak najpierw należy zacząć od fundamentów. Po przeprowadzeniu audytu SEO otrzymasz wytyczne, które pomogą Twojej witrynie osiągać lepsze pozycje w wyszukiwarkach internetowych. W raporcie znajdziesz m.in. informacje dotyczące:

struktura i nawigacja

Struktury i nawigacji strony

Audyt określi, czy roboty Google poprawnie indeksują stronę. Wiele sprawdzanych stron posiada błędy, których nie widać gołym okiem. Należą do nich m.in. metadane, nagłówki, poprawność kodu HTML, czy kanibalizacja treści poszczególnych podstron.

linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

Linkowanie strony lub sklepu internetowego, to nie tylko zdobywanie linków z zewnętrznych źródeł. To także dobrze wykonane linkowanie wewnętrzne. W audycie SEO otrzymasz informacje dotyczące profilu linków wewnątrz serwisu, jak i tych przychodzących.

szybkość działania strony

Szybkość działania witryny

Szybkość wczytywania treści na stronie jest niezwykle istotna z punktu widzenia SEO. Ale nie tylko! Niedawno przeprowadzone badanie pokazało, że nawet 1 sekunda opóźnienia potrafi znacząco zmniejszyć ilość sprzedaży w sklepie internetowym. W raporcie otrzymasz precyzyjne informacje o szybkości witryny i wskazówki, w jaki sposób ją przyspieszyć.

optymalizacja treści

Analiza treści

SEO to także działania, których celem jest sprawdzenie jakości treści występujących na stronie. W raporcie SEO otrzymasz szereg wytycznych, które pomogą Ci tworzyć bardziej przyjazne treści dla robotów Google. Otrzymasz informacje o słowach kluczowych oraz propozycjach dotyczących optymalizacji treści i artykułów.

mobile-first index

Mobile-First Index

Czy wiesz, że w niektórych branżach większość ruchu organicznego pochodzi z urządzeń mobilnych? Skupianie się tylko na wielkoekranowej optymalizacji już dawno przeszło do lamusa. W raporcie SEO otrzymasz informacje, czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych, oraz o działaniach, jakie należy podjąć, żeby poprawnie wyświetlała się na smartfonach i tabletach.

Raport w pliku PDF

Po kompleksowym przeprowadzeniu audytu SEO otrzymasz raport w pliku PDF. Znajdziesz w nim wszelkie informacje o błędach, wytycznych oraz moich spostrzeżeniach dotyczących działania strony.

Taki raport zazwyczaj obejmuje kilkanaście lub kilkadziesiąt stron – w zależności od wielkości serwisu poddawanego audytowi. Implementacja wytycznych będzie zrozumiała dla osoby odpowiedzialnej za działania SEO w Twojej firmie.

Dzięki raportowi i wdrożeniu zmian będziesz w stanie podnieść swoją pozycję w wyszukiwarce Google i tym samym wyprzedzić swoją konkurencję na wybrane frazy kluczowe!

audyt seo w pdf

Kontakt

Aby zamówić audyt SEO skorzystaj z poniższego formularza. Opisz jak najwięcej informacji dotyczących problemu na Twojej stronie oraz oczekiwań. Pozwoli mi to lepiej zrozumieć Twoje potrzeby. Uprzejmie informuje, że na wszystkie wiadomości odpowiem w ciągu 24 godzin. Możesz też napisać bezpośrednio na mój adres e-mail: info@contentblog.pl

Pytania i odpowiedzi dotyczące audytu SEO

pytania i odpowiedzi o raport seo

Zanim zamówisz audyt SEO poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dzięki temu nasza współpraca będzie efektywniejsza.

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych zajmuje się już od 2015 roku. Działania w marketingu internetowym należą nie tylko do mojego źródła dochodu, ale również pasji. Codziennie czerpie wiedzę z polskich i zagranicznych źródeł najlepszych specjalistów SEO dlatego możesz być pewien, że działania, które podejmuje przyniosą Ci długoterminowe korzyści.

Czy audyt SEO jest dla Ciebie?

Każdy kto chce być wyżej w wyszukiwarkach internetowych i generować więcej sprzedaży powinien zadbać o poprawną optymalizację strony. Dotyczy to zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorców. Dzięki audytowi SEO dowiesz się jakie działania należy podjąć, żeby poprawić swoją pozycję w Google i innych wyszukiwarkach – tym samym wyprzedzając konkurencję.

Jaki jest koszt audytu?

Koszt jest uzależniony od wielkości serwisu i ilości podstron. Przed wyceną sprawdzam dokładnie całą stronę i wyceniam koszty, jakie należy podjąć, żeby przeprowadzić audyt SEO. Przed wykonaniem zlecenia pobieram 50% zaliczki. Kiedy środki zostaną zaksięgowane na koncie bankowym zabieram się do działania. Drugą połowę należności wysyłasz po wykonanym zleceniu, gdy uznasz, że efekt w pełni Cie zadowala.

Ile muszę czekać na raport

Czas oczekiwania na raport dotyczący Twojej strony jest uzależniony od wielu czynników m.in. od wielkości serwisu. W odpowiedzi, którą ode mnie otrzymasz  jest szacunkowy czas wykonania audytu. W większości przypadków audyt zajmuje około jednego tygodnia. W przypadku większych sklepów internetowych czas ten będzie dłuższy.

Jak wykonuje audyt SEO?

Przy wykonywaniu kompleksowego audytu używam narzędzi, które pomagają lepiej zidentyfikować błędy występujące na stronie. Do takich narzędzi należy m.in. Ahrefs, SurferSEO, czy Google Search Console.