Gdzie Kupić Profesjonalny Szablon do WordPressa

profesjonalny szablon do wordpressa

Osoby, które zaczynają swoją drogę z prowadzeniem bloga, często pytają, gdzie można kupić profesjonalny szablon do WordPressa. W tym artykule przedstawie Ci najlepsze serwisy, w których znajdziesz idealny szablon na swojego bloga.

Po co kupować profesjonalny szablon do WordPressa?

Posiadając bloga, z profesjonalnym szablonem robisz lepsze wrażenie na internautach, którzy widzą Twoją stronę po raz pierwszy. Niejednokrotnie widziałem serwisy, które miały okropną grafikę, źle dobraną czcionkę i byle jak zrobione logo. Co świadczy o autorze takiego serwisu?

Internauta widząc po raz pierwszy stronę wyrabia sobie o niej zdanie. Jeżeli uzna, że strona wizualnie nie prezentuje się dobrze i jest nijaka to prawdopodobnie już na nią nie powróci.

Kiedyś, gdy szukałem firmy, której zlecę stworzenie bloga internetowego, odezwał się do mnie pewien grafik. Zaproponował mi stworzenie „profesjonalnie” wyglądającego bloga. Facet gadał tak, jakby pozjadał wszystkie rozumy. Po rozmowie telefonicznej postanowiłem wejść na jego stronę i zobaczyć projekty, które stworzył.

Gdy zobaczyłem jego stronę firmową o mało nie spadłem z fotela. Spodziewałem się świetnie zaprojektowanego serwisu, a zamiast tego ujrzałem coś co zupełnie nie pasowało do jego specjalizacji. Strona była szara, jak papier toaletowy, logo było tak pikselowate, że z trudem odczytałem, jak nazywa się firma. Podstrona oferty była źle sformatowana, a litery wychodziły poza szablon.

Jednym słowem: masakra! Nie zapłaciłbym nawet złotówki takiemu człowiekowi, który miałby stworzyć dla mnie bloga w taki sposób. Gdyby ów grafik popracował nad stroną i się do niej przyłożył to prawdopodobnie nie musiałby dzwonić do klientów i oferować swoich usług. Klienci sami zgłaszaliby się do niego.

To doświadczenie pokazało, że jeżeli zlecasz komuś stworzenie profesjonalnego szablonu do WordPressa, to powinieneś dokładnie przejrzeć ofertę. Jakie ma doświadczenie ta osoba, jakie umiejętności posiada, kim byli jego klienci i jak wygląda wizytówka jego firmy (strona internetowa i portoflio).

Im więcej kluczowych informacji zbierzesz tym łatwiej ocenisz, czy dana osoba wywiąże się ze swojej pracy należycie.

Jakie są ceny szablonów tworzonych od podstaw?

Według danych, które zebrałem na podstawie ofert ponad 30 firm, za stworzenie szablonu do zwykłego bloga zapłacisz 300-6500 zł. Sam zapłaciłem kiedyś 1000 zł za bloga internetowego, z którego nie byłem do końca zadowolony. Posiadał wiele błędów, które na pierwszy rzut oka nie były widoczne.

Blog wymagał regularnych aktualizacji i ciągłego korygowania błędów. Wiązało się to z dodatkowymi kosztami i czasem, który trzeba na to poświęcić. Jednym słowem były to źle zainwestowane pieniądze.

Jeżeli posiadasz wysoki budżet na stworzenie witryny internetowej, to możesz zlecić to firmie.

Z firmami trzeba jednak obchodzić się ostrożnie, bo wiele z nich lubi brać pieniądze, nie martwiąc się o końcowy efekt. Mam znajomego, który wydał na portal ponad 20 000 złotych, a serwis został zrobiony amatorsko i posiadał błędy, które uniemożliwiały normalne funkcjonowanie portalu.

Według mnie jeśli posiadasz ograniczony budżet i nie chcesz wydawać dużej ilości pieniędzy na szablon do WordPressa to powinieneś zainteresować się serwisami, które oferują gotowe rozwiązania wraz z pomocą techniczną i wszelką dokumentacją. Dzięki temu zaoszczędzisz mnóstwo czasu, pieniędzy i dodatkowo będziesz mieć pewność, że szablon, który kupujesz spełnia Twoje wymagania.

Gdzie kupić profesjonalne szablony wordpress?

Poniżej przedstawiam dwa sprawdzone serwisy, z których korzystam od lat w swoich projektach i które z czystym sumieniem mogę zarekomendować. Zaletą poniższych serwisów jest to, że masz możliwość sprawdzenia, jak wygląda wersja demo szablonu.

1. ThemeForest

motywy do wordpressa themeforest

To serwis, który oferuje największą ilość szablonów do WordPressa. Szablony są tworzone przez uzdolnionych programistów z całego świata.

Dodanie własnego szablonu do serwisu ThemeForest jest niezwykle trudne ze względu na wymagania stawiane twórcom. Dzięki temu masz pewność, że kupujesz solidny szablon dostosowany do Twoich potrzeb.

Na dzień dzisiejszy w bazie ThemeForest znajdziesz ok. 11,500 szablonów do WordPressa, które są posortowane według kilkunastu kategorii. Znajdziesz tu szablony przeznaczone do sklepów internetów, portali, stron firmowych, czy zwykłych blogów. Ceny szablonów zaczynają się od 13$.

Większość moich szablonów pochodzi właśnie z ThemeForest dlatego każdemu mogę polecić tę stronę. Przy wyborze odpowiedniego dla nas szablonu w ThemeForest polecam kierować się oceną, ilością sprzedaży oraz opiniami użytkowników, którzy wykupili dany szablon. Warto też zwrócić uwagę, czy szablon jest często aktualizowany.

Sprawdź szablony ThemeForest

Przykładowy szablon Avada

motyw avada

Najpopularniejszym szablonem na ThemeForest jest szablon Avada, która została sprzedana już 400 000 razy. Jest to prawdopodobnie najlepiej sprzedający się szablon do WordPressa na świecie.

Możliwości jakie oferuje Avada są ogromne, dlatego ten szablon nada się do każdego projektu; zaczynając od stworzenia sklepu internetowego, a kończąc na portalu tematycznym.

Zobacz szablon Avada

2. Elegant Themes

szablony elegant themes

Według mnie jest to jeden z najlepszych portali oferujących profesjonalne szablony do WordPressa. Znajdziesz na nim prawie 90 starannie wykonanych szablonów, które wykorzystasz do różnych projektów.

Elegant Themes posiada świetnie zaprojektowany system personalizacji, dzięki któremu będziesz mógł zmienić niemal każdy element na stronie. Sprawdzi się to zarówno w sklepach internetowych, jak i mniejszych blogach. Cena rocznego abonamentu, w którym otrzymujesz dostęp do wszystkich szablonów Elegant Themes wynosi 89$ za rok.

Sprawdź szablony ElegantThemes

Przykładowy szablon Divi

rozwiązanie divi

Szablon z którego korzystałem i który polecam nazywa się Divi. Jest on w pełni responsywny i posiada bogatą paletę modyfikacji, dzięki której zaprojektujesz swoją stronę bez znajomości programowania.  To szablon, który jest często rekomendowany przez blogerów z całego świata.

Zobacz szablon Divi

Podsumowując

W tym artykule skupiłem się na dwóch serwisach oferujących profesjonalne szablony do WordPressa.  Minimalna kwota za stworzenie szablonu do WordPressa przez firmę programistyczną lub freelancer’a wyniesie ok. 300 zł.

Kupując szablon za ok. 200 zł np. na ThemeForest masz pewność, że został on poprawnie zaprojektowany i jest dostosowany do urządzeń mobilnych. Otrzymujesz także dostęp do pomocy technicznej, która w razie problemów będzie służyła Ci pomocą. Więcej informacji dotyczących wyboru szablonu do WordPressa znajdziesz tutaj.

Zapraszam do podzielenia się opinią o szablonach do WordPressa pod spodem w komentarzu.

Gdzie Kupić Profesjonalny Szablon do WordPressa
4 (80%) 1 vote

Zostaw błyskotliwy komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany.

Strona korzysta z plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close